czwartek, 28 lipca 2011

Zielone spaghetti w sosie pleśniowym


Danie na szybko. Wczoraj się dziwiłam - takie nic, a smakuje i człowiek się najada :)

  • opakowanie 500 g zielonego spaghetti (u mnie spaghetti pesto)
  • 1 duży ser pleśniowy - camembert
  • śmietanka kremówka
  • 300 g pieczarek
 Pieczarki obrać, pokroić w plasterki, podsmażyć. Do garnka wlać 3/4 szklanki śmietanki kremówki. Dodać pokrojony ser. Podgrzewać na małym ogniu aż ser się rozpuści. U mnie zostały nierozpuszczone kawałki, które trochę niedobrze wyglądały, ale nie zakłóciło to efektu smakowego :) Gotowym sosem zalać usmażone pieczarki. Popieprzyć i posolić do smaku. Makaron ugotować al dente. Odcedzić i wrzucić do garnka. Wlać sos, dokładnie wymieszać. Gotowe :)

W wersji burżujskiej, wczorajszej, podsmażyłam 4 plasterki pancetty, pokroiłam na mniejsze kawałki i dodałam na wierzch. Fajnie się komponowało :) W wersji wegetariańskiej - pierwszej - dodałam pomidorki koktajlowe. Pycha.

Ach - posypać startym żółtym serem na talerzu. Smacznego!

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...