środa, 3 sierpnia 2011

Ravioli z zielonymi warzywami i sałatka z kolorowych pomidorów

Jakoś nie mam ostatnio czasu na bloga. Robię szybkie dania, pstryknę kilka zdjęć, które mi się nie podobają i lecę dalej. Może to ten chwilowy przypływ lata? A może fakt, że gotuję wieczorami, a wtedy zdjęcia wychodzą beznadziejne?

Tymczasem... Danie dosłownie w 10 minut. Tyle co gotowałam makaron.

  • opakowanie ravioli
  • mieszanka zielonych warzyw - groszek, brokuł, fasolka szparagowa;) mrożonka...
  • kilka plasterków szynki
  • 4 parówki
  • łyżka musztardy
Dosłownie wymiotłam lodówkę - musiałam się przeprowadzić, więc trzeba było wykorzystać to co było ;) Ravioli ugotowałam wg przepisu na opakowaniu. Szynkę pokroiłam w paseczki, parówki w krążki, podsmażyłam na patelni. Po chwili dodałam rozmrożone warzywa (na moich pisało o rozmrażaniu w mikrofali i tak zrobiłam - ale warto użyć teraz świeżych warzyw, w końcu mamy sezon). Na koniec dodałam łyżkę musztardy i wszystko wymieszałam. Proste, szybkie, dobre ;)

  • 1 kg kolorowych pomidorów
  • bazylia suszona, pieprz, sól
  • mozzarella
  • oliwa z oliwek
Pomidory sparzyłam, obrałam ze skórki, pokroiłam na ćwiartki. Mozzarellę pokroiłam w plasterki i rozłożyłam między pomidorkami. Całość posypałam przyprawami i doprawiłam oliwą z oliwek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...